Odp: Mój nowy nabytek - zt 323a
No to mega projekt szykujesz, silnik od czego będziesz wkładał ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Nasze Ciągniki » Mój nowy nabytek - zt 323a
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No to mega projekt szykujesz, silnik od czego będziesz wkładał ?
marku co ty mu zrobiłeś taki goły teraz a zima jest
Sąsiad szuka do 512 silnika takiego coby kilka lat jeszcze pokosił
Silnik noe wiem..,.. Jest dużo koncepcji ale najnardziej stawiam na dużevo leylanda.
Co mu zrobilem? Sam sie o to prosił więc niech morsuje..
Marek silnik cyka elegancko. Ciśnienie na zimnum 4 na ciepłym 2. Wał i panewki no.minał. Jest po wymianie tłoków i pierścieni przez co kopci pod siebie. Ostatnie co przy nom robiłem to szlif jednego półblocza bp wywalał co chwila uszczelki. Terqz od 300.mth spokój. Obrzygany bo po regulacji zaworów noe spasowała uszczelka i sie oplół. Silnik z pompą wtryskową i alternatorem ma kosztować 2tyś. Na flaszke upuszcze na transoprt nie. Jak co b3de gdzies w polsce po flaki do forsza to moge go zabrać, ale noe obiecuje.
Więc tak. Na pierwszy ogień poszedł przedni napęd. Powoli rozbieram i stwierdzam ze tu nikt jeszcze nie zaglądał. Śruby zapieczone jak smok. Okładziny na hamulcach stan fabryczny, lożyska wewn3trzne w piastach gonią kulki jak opentane. Smar który zastałem w piastach ma konsystencje kredy szkolnej. Jutro rozbiore w nich zwolnice.
Forszaj dziś https://drive.google.com/file/d/0B2lhkv … p=drivesdk
To się nazywa remoncik bamreras masz jeszcze obciążenie na przód? Ile będziesz za to chciał? Zresztą tył tez mnie interesuje ...
303 miałem jeszcze bardziej rozłożonego, została tylko rama i tylny most. Zrobisz wszystko co niepewne i będzie śmigał.
Po niedzieli odjeżdza sprzęgło i skrzynia, ale najpoerw zaloze zwolnice żeby bałaganu noe robić.
Jeetem na etapie przywracania do życia chamulców.
Co do obciążników to całyczas są bo nawet ich jeszcze nie oglaszałem. Jest ich komplet 10szt i tak bym chciał najlepiej sprzedać. Ramke jak potrzeba to dorzuce. Tylko przedni zaczep zostaje u mnie. Cena i transport do ugadania.
Ja bym brał całość, to zastanów się ile i daj znać co i jak 603 129 308
a jak tam idzie ci remont hamulcy
Z chamulcami to jest tak że zatoczyłem wpusty pod oring 24x4 tak ciasno by szło tłoszek włożyć i w miarę się przesówał. Z racji ze nie dostałem żadnych zestawów naprawczych od c360 użyłem oring, ale zastanawia mnie jedno. Długo nie dłubałem w hamulcach ursusa i nie pamiętam czy tam jest zwykły oring czy profilowany w kwadrat. Do zetora są manszetki. W miejsce oringu jak w c360. Można by użyć zetorowskich tloczków ale mam jeden cylinderek 32mm a drugi 31,8mm i w twn pierszy tylko da aię to wcisnąć.
ja wyjmałem z urususa i miał zwykłe oringi nie były profilowane
https://drive.google.com/file/d/0B2lhkv … p=drivesdk 270litrów starczy?
Może Normalnie niezły potworek wyjdzie Tobie
Do południa
Na obiad zjeżdzam na chate to mi pasuje
W 1614 mam 240l i spokojnie starczy na 18-20h orki. Ten silnik pewnie koło 15-16l/h spala, więc spokojnie starczy.
to będzie piękna bestia
Chwilę się zastanawiałem gdzie to upchniesz ale to przecież wersja looooong XXL więc zmieści się i powietrze i paliwo na ramie ...
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Nasze Ciągniki » Mój nowy nabytek - zt 323a
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo