Odp: Ręcę opadają.
Jutro jadę 80 km po odbiór zafiry na ropuchę, awaria pompy paliwowej 1100 netto. W piątek już raz odbierałem ujechałem 15 km i walnął jeden z wymienionych elementów.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Ręcę opadają.
Strony Poprzednia 1 … 195 196 197 198 199 … 263 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jutro jadę 80 km po odbiór zafiry na ropuchę, awaria pompy paliwowej 1100 netto. W piątek już raz odbierałem ujechałem 15 km i walnął jeden z wymienionych elementów.
Rozmawiałem z chłopakiem jego teść ma obok duże gospodarstwo robił w DF pompę 9,5 tys. traktor najechane około 4000 tys. , ma 3 sztuki sypią się strasznie
Widać jakiś lepszy fachowiec ją robi....
Mój szaran coś nie równo chodzi na wolnych obrotach. Komputer mówi że nie podaje równo ropy na wtryski.... też chyba pompa pada. Stał 4 miechy i odpalił ale kulawy....
a jaki silnik masz w szaranie
najlepszy 1,9 TDI 90KM
Widać jakiś lepszy fachowiec ją robi....
Nie taka zła ta firma, wszyscy z okolicy tam jeżdżą. W piątek gdy zgasł w drodze powrotnej po odbiorze szybko zholowali podłączyli komp i wiadomo było co padło. Wymieniony był sterownik i czujnik obrotów wałka pompy. Padł nowy czujnik mówią że to trzeci w tym roku . Ten przed tel. do mnie, dobrze przetestowali w trasie i na postoju, chyba tak bo paliwa widać że troszku ubyło.
Osobiście w drodze powrotnej dałem mu też porządnie w kość. Na każdym biegu ciągnąłem do 4 tyś obrotów. Pół roku gwarancji, zobaczymy.
Aha, ta pompa kiedyś była już robiona. Poprzedni fachowiec na pewno się nie popisał bo oszczędna to ona nie była, widzę na wskazaniach kompa sporo niższe spalanie.
najlepszy 1,9 TDI 90KM
ja też mam taki w audi
a ja w golfie
Ale 1.9 dci ze stajni renault nie pobije w oszczędności i wytrzymałości.
Miałem 3 Passerati B4 wszystkie 1.9tdi 90kM, teraz mam 2 i każdy z nich na liczniku ma powyżej 400 tys. km. Nigdy nie miałem awarii silnika, oprócz pompy wody. Za to w Meganka 1.5 dci to konstruktorzy się nie popisali. Po 13 latach i przebiegu 220 tys. km w tym 120 przez pierwsze 2 lata, gdzie był regularnie serwisowany w Aso obróciło panewkę. Podobno to jest ich nagminny problem i mimo że 1,5dci nieco mocniejszy (101 kM) i cichszy to przyjemniej mi się jeździ paskiem.
Ale 1.9 dci ze stajni renault nie pobije w oszczędności i wytrzymałości.
Zaczep do tego francuza 3t na hak i zasuwaj przez całą Polskę. W tedy się okaże jaki jest wytrzymały... tylko w miastach na sprzęgło uważaj...
440 tyś nakręcone.... oficjalnie, nie wiem ile handlarz :angel::angel::angel: cofnął zanim mi go pokazał bo miał jak wszystkie 186tyś
A rozrząd wymieniałem ostatnio 200tyś temu....
Wiedziałem że tak będzie pisze tylko o 1.9 bo ten był wszędzie, volvo Mitsubishi opel i dopuki nie zrobił 500 tyś to go nikt nie chciał sprzedać. Renault zawalilo sprawę bo ich silniki w ich autach najszybciej się psuly. Winą tego było wysokie ego Francuzów które to spowodowało zbytnia pewność siebie. Mysleli ze interwał wymiany oleju po 30 tyś silnik wytrzyma, i tak serwisowali te jednostki. Okazało się ze tę same silniki w innych budach tak szybko nie nawalaly bo tam serwis volvo czy Mitsubishi robili zmianę oleju co 10 tyś. W renowkach pierwsze padały najbardziej wrażliwe na brudny olej turbiny i stąd opinia o ich awaryjności. Padały nieraz po 120 tyś gdzie w innych markach spokojnie kręciły do 500. Silnik baaardzo prosty pomimo układu CR i mega oszczędny, 4.8 l na 100 mierzone z dystrybutora nie z komputera. . Wiem bo miałem go u siebie .
najlepszy 1,9 TDI 90KM
dobry ale w sharanie trochę mułek ja mam 110 w Alhambra i to jest to.!!!! i właśnie pykneła na 400tys z tego 230 000u mnie .. niemiec płakał jak sprzedawał i miał rację bo ja tylko dzida .... rozrządy co 60000, oleje co 15 000,
j(':walka:', '');
Też mam 110 km w seacie Toledo dobry jest i na bialo czerwonym jedzie uniwersalny jutro wymieniam rozrząd po 140 tys troszkę mi się zeszło ale chodzi dosyć dobrze pasek dwie rolki 220 zl plus robocizna
Wiedziałem że tak będzie pisze tylko o 1.9 bo ten był wszędzie, volvo Mitsubishi opel i dopuki nie zrobił 500 tyś to go nikt nie chciał sprzedać. Renault zawalilo sprawę bo ich silniki w ich autach najszybciej się psuly. Winą tego było wysokie ego Francuzów które to spowodowało zbytnia pewność siebie. Mysleli ze interwał wymiany oleju po 30 tyś silnik wytrzyma, i tak serwisowali te jednostki. Okazało się ze tę same silniki w innych budach tak szybko nie nawalaly bo tam serwis volvo czy Mitsubishi robili zmianę oleju co 10 tyś. W renowkach pierwsze padały najbardziej wrażliwe na brudny olej turbiny i stąd opinia o ich awaryjności. Padały nieraz po 120 tyś gdzie w innych markach spokojnie kręciły do 500. Silnik baaardzo prosty pomimo układu CR i mega oszczędny, 4.8 l na 100 mierzone z dystrybutora nie z komputera. . Wiem bo miałem go u siebie .
Właśnie się zastanawiałem czemu u mnie w v40 hula mimo przebiegu ponad 420 tys a w renówkach padają jak muchy. W 2.4 d5 też nie narzekam na spalanie a moc ma. Tak w ogóle to leżę już parę dni w szpitalu chory na cukrzycę więc mam sporo do lektóry...
Zdrówka życzymy wszyscy Pawel21990
A ja nie jestem jakoś przekonany do ropniaków, co miałem jakiegoś a było tych bryczek to wiecznie problemy były, a to kopcił, a to marnie palił czy elektrycznie kulał, po 10 latach jazdy terenówkami wróciłem znowu do audi, ósmy egzemplarz w karierze, a6 c5 2.4B- moim zdaniem trochę przy mały jak na taki samochód, jak miałem 100 c4 tam był 2.8B to był idealny moto do tego pojazdu, zwinny i w miarę dużo nie palił
Paweł Zdrówka oby te chwilowe kłopoty ze zdrówkiem szybko odeszły!!!!!!
Paweł szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
Powrotu do zdrowia życzę.
A ja nie jestem jakoś przekonany do ropniaków, co miałem jakiegoś a było tych bryczek to wiecznie problemy były, a to kopcił, a to marnie palił czy elektrycznie kulał, po 10 latach jazdy terenówkami wróciłem znowu do audi, ósmy egzemplarz w karierze, a6 c5 2.4B- moim zdaniem trochę przy mały jak na taki samochód, jak miałem 100 c4 tam był 2.8B to był idealny moto do tego pojazdu, zwinny i w miarę dużo nie palił
Paweł Zdrówka oby te chwilowe kłopoty ze zdrówkiem szybko odeszły!!!!!!
Mam A6C5 z najgorszym TDI w Historii. 150 konnego V6. Przywiozłem z Niemiec z przebiegiem a raczej stanem licznika 280 za śmieszne 6 tys złotych. Auto 3 lata i 2 miesiące u mnie. Przejechane 62tys km. Czy powiem złe słowo na temat auta ? Nie. Czy powiem złe słowo na temat poprzednich właścicieli ? Nie. Jeździło na oryginalnych olejach. Dobrych filtrach. Jeździ do dziś. Pierwsza zimę słabo odpalał- ale odpalił zawsze i zawsze stoi pod chmurką. Przyczyna- spalone 6 świec. Alternator ładował niecałe 13V. Świece zmienione. Alternator zmieniony. Jest ok.
Może mało to nie pali bo zimą 9 latem 7.5-8 mierzone z dystrybutora i średnia ogólna. Ale benzyna podobnej mocy wcale mniej nie weźmie. Czy żałuję zakupu ? Nie. Jedno co zabolało to zmiana rozrządu. Mamy też 1.9 110 koni AFN. I tutaj naprawdę nie powiem nic złego. W trasie do 5 litrów jakby się nie jechało. Każdy chwali co ma i każdemu życzę bezawaryjnie pokonywanych kilometrów
Strony Poprzednia 1 … 195 196 197 198 199 … 263 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Ręcę opadają.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo