Odp: GDY silnik się grzeje??????????????
jeżeli u ciebie występuje kranik za rozrusznikiem to odkręć odkręć ten na dole przy akumulatorach i otwórz korek chłodnicy i niech leci jak przestanie to zamknij wszystko zalej płynem i wsio
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ chłodzenia » GDY silnik się grzeje??????????????
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jeżeli u ciebie występuje kranik za rozrusznikiem to odkręć odkręć ten na dole przy akumulatorach i otwórz korek chłodnicy i niech leci jak przestanie to zamknij wszystko zalej płynem i wsio
W poniedziałek będę zaglądał bo nadają przymrozki.
A jeszcze ile do niego powinno wejść płynu żeby było pod korek w chłodnicy,spuszczę w karnister i będę wiedział czy wszystko zeszło
ok 20l nie wiem jak w kombajnie ale do 323 wchodzi prawie 22l
emperatura ok .Ustaliłem że to uszczelka pod głowicą. Zdjąłem głowicę ale nie widzę gdzie ona mogła puścić.Może była za słabo dociągnięta. Czy ktoś wie z jaką siłą dociągać głowicę i czy sama wymiana uszczelki i splanowanie głowicy wystarczy?.
Nie masz pewności że to uszczelka. Może slaba pompa i nie drożne kanały chlodzące tuleje. U mnie dokladnie to jest przyczyną. Na wysokich obrotach wszystkook ale jak tylko obroty spadną wywala wodę a temperatura w normie (gotuje tylko w obrebie tulei)
Jakie mogą być przyczyny wydmuchanej uszczelki. Kompresja poszła w płyn i dlatego się spienił i ponawiam pytanko czy planować głowicę.A przed awarią silnik się pocił przy łączeniu głowicy z półblokiem. Martwię się bo ta dobra terz się delikatnie poci może zrobić obie za jedną robotą.
Zdjąłem pasek z wentylatora odkreciłen kolektor wody i odpisałem ciągnik . Płyn zaczął bombelkować w głowicy od strony zbiornika paliwa więc wniosek jest jeden uszczelka.
Pompa wody zaczęła mi ciężko się kręcić aż z paska się dymi, na jaką wymienić? są jakieś lepsze lub gorsze?
zmień łożyska i uszczelniacz i zostaw oryginał
A wiesz jaki tam jest typ łożyska i uszczelniacza bo bym już sobie zamówił
https://www.thu.pl/pl/c/Uklad-wodny/2095/2
rozkręcaj i posprawdzaj tutaj jest wszystko pokazane w częściach ja swojej nie rozbierałem jeszcze nigdy wiec nie pomogę
Już ją wczoraj prawie wydobyłem, została mi jedna śruba, ale już mnie żona zwinęła do domu. aby się dobrze dostać do pompy trzeba zdjąć alternator i sprężarkę powietrza. Portobię trochę zdjęć dla potomności. U mnie pompa jest z tym elektrosprzęgiełkiem. Dzisiaj popołudniu powinienem się do niej dobrać i ją porozkręcać
tez mam z tą szczotką węglową
Rozebrałem pół starej pomy i dalej mi się nie chciało bo trzeba było wyrwać ten dekiel od tyłu i nie miałem na to pomysłu. Zamówiłem tą tańszą z THU.pl https://www.thu.pl/pl/p/Pompa-wody-3-otworowa/2473
zamontowałem ale jak to z zamiennikami to coś zawsze jest nie tak, a mianowicie wylot wody, do kolektora co idzie od góry bloku silnika, był za krótki o około 4mm. Wyciołem i podłożyłem 4 podkładki z grubszego materiału na uszczelki. Pójdzie w pole to zobaczymy czy działa wszystko ok. Czepiłem się też sprężarki i wymieniłem pierścienie zobaczymy czy będzie coś lepiej pompować. ALe zastanawiam się czy nie wymienić zaworków sącego i łoczącego.
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ chłodzenia » GDY silnik się grzeje??????????????
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo