Odp: Przepompowany olej
ja dostałem parcianogumowe ale były w komplecie 3 szt wiec 1 wisi na nieokreslona przyszłość
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Przepompowany olej
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja dostałem parcianogumowe ale były w komplecie 3 szt wiec 1 wisi na nieokreslona przyszłość
A jaki jest rozmiar tego dużego oringu co jest w tym łbie co sie go makręca na siłownik.Dzisiaj kupiłem nowy oring ale on mi jakoś za lużno wlatał.Dobierali mi wg starego.Będę musiał w poniedziałek jechać z łbem i na miejscu pasować ale jak bym znał wymiar to bym był chepi.
Witam. mam taki sam problem z tym olejem. Ludzie pomuszcie. jaka jest tego przyczyna?
Cześć Szal74 !
Nie mam 303, ale przerabiałem temat hydrauliki w moim 323, mimo, że nic mi nie przepompowywało. Widzę z wypowiedzi w tym wątku, że główna pompa w 303 może być mocowana do skrzyni (jak w moim 323), lub do zbiornika oleju (a napęd pompy skąd ?). W opcji nr. 1, rozszczelnienie pompy jak i siłownika spowoduje, że olej z oddzielnego zbiornika przedostanie się do skrzyni biegów. W opcji nr. 2, zostaje tylko siłownik. Na dobry początek zlokalizuj, gdzie znajduje się główna pompa oleju - przy skrzyni, czy przy zbiorniku oleju ?
Pompa oleju zawsze jest przy skrzyni biegów. 303 od 323 różni się tym, że olej w układzie hydraulicznym ma swój obieg, a skrzynia biegów swój.
to jest model zt-300. pompa jest przy skrzyni. Ta pompa byla juz w remoncie bo myslalem ze to przeznia ten oilej przepompowuje. wymienili w niej uszczelki i symeringi i dalej przepompowuje. i mam pytanie w ktorym miejscu jest ten silownik co pepe o nim mowil i pokazal schemat?
Jeśli masz dobrą pompe to leci siłownikiem,po prostu wyciągnij go i wymień uszczelniacze czy oringi to co tam jest.
A gdzie ten silownik sie znajduje? A moze byc tez ze rozdzielacz przepuszcza?
wielkie dzieki. a jeszcze takie pytanie czy to moze byc wina rozdzielacza? on gdzies przepuszcza?
wielkie dzieki chlopaki. po siewach biore sie za rozbieranie bo to spuszczanie tego oleju jest denerwujace. dzieki
Olej może Ci tez puszczać przez oringi po bokach plecaka.Z jednej strony jest przykręcony rozdzielacz a z drugiej rurka olejowa.
mam ten sam problem co Master i nie wiem co robić
Poczytaj !
Witam dołącze się z moim problemem do tego tematu
Witam szanowne grono kolegów wyskoczył mi dziś problem z hydraulikom przy 323 a mianowicie wyjechałem w pole ze ścierniskowym i po kilku godzinach pracy okazało się, że zaczyna coś się chyba dziać z rozdzielaczem przestaje podnosić lub podniesie trochę i przestaje reagować na jakiekolwiek ruchy nic tak jak by nie było oleju w układzie. Zatrzymałem traktor sprawdzam olej okazuje się, że na miarce jest dużo poniżej minimum chwilę czekam rozdzielacz dalej nic żadnych ruchów duł góra, ale po chwili olej zaczyna ściekać do zbiornika i wszystko zaczyna działać. Dwa trzy podniesienia i sytuacja się powtarza dodam i dochodzi nowy objaw jak jest mało oleju przestaje działać jeszcze kierownica. Chwilę czekam i można jechać dalej ( olej ścieka do zbiornika) i wszystko jest ok. działa jak zawsze. Dodam, że oleju mam trochę ponad stan po prostu ręce mi już opadają, co to jest?????
Witam dołącze się z moim problemem do tego tematu
Witam szanowne grono kolegów wyskoczył mi dziś problem z hydraulikom przy 323 a mianowicie wyjechałem w pole ze ścierniskowym i po kilku godzinach pracy okazało się, że zaczyna coś się chyba dziać z rozdzielaczem przestaje podnosić lub podniesie trochę i przestaje reagować na jakiekolwiek ruchy nic tak jak by nie było oleju w układzie. Zatrzymałem traktor sprawdzam olej okazuje się, że na miarce jest dużo poniżej minimum chwilę czekam rozdzielacz dalej nic żadnych ruchów duł góra, ale po chwili olej zaczyna ściekać do zbiornika i wszystko zaczyna działać. Dwa trzy podniesienia i sytuacja się powtarza dodam i dochodzi nowy objaw jak jest mało oleju przestaje działać jeszcze kierownica. Chwilę czekam i można jechać dalej ( olej ścieka do zbiornika) i wszystko jest ok. działa jak zawsze. Dodam, że oleju mam trochę ponad stan po prostu ręce mi już opadają, co to jest?????
Olej to nie woda i nie odparuje zrób normalny stan albo trochę poniżej i wtedy zobacz czy są takie same objawy może się stważac jakieś podciśnienie jak masz oleju ponad stan
Jedyne co mi udało się wymyślić to że jakimś cudem w pompie głównej wywiało symerig albo coś innego bo nie znam dokładnej budowy pompy i przepompowuje więcej oleju do skrzyni niż może napłynąć z powrotem do zbiorniczka.Tylko dziwi mnie jedno jak sam odpowietrza się układ kierowniczy bo u mnie jak się zapowietrzy to trzeba luzować wąż za pompą żeby powietrze zeszło.
Tomku układ się sam odpowietrza jak stanę jedna strona wyżej i zaciągnie oleju i jest ok.
Co do pompy pamiętam miałem tak kiedyś, w 303 że olej uciekał do skrzyni i wina leżała po stronie oringu, ale tu po prostu nie wiem, co mam robić? Jeśli jest tak jak mówisz to połączenie skrzyni ze zbiornikiem oleju jest dość duże z tego, co pamiętam jest to średnica około 70- 80 mm. I mimo to powinien olej szybciej wracać.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Przepompowany olej
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo