Dzięki za ostrzeżenie. ja chciałbym kupić do 15-16 tys. no ale wtedy ciągnik musi wyglądać i trzymać się co najmniej dobrze, opony muszą być dobre tak samo silnik i skrzynia musza pracować bez zastrzeżeń. najlepiej jakby był w oryginalnym lakierze i dopiero co sprowadzony z Niemiec.
Dzisiaj oglądałem w okolicach Myśliborza za 15000 z turbo ale miał przód opony łyse i z tyłu jakieś założone większe goodyeary trochę popękane z wyglądu dla mojego taty od razu się nie spodobał a tak poza tym silnik chodzi ładnie ciśnienie dobre
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=sh … board=addn ten mi się podoba i cena nawet przystępna tylko mam trochę km do niego i nie chce mi się jechać.
w Niemczech mam 3 sztuki dwa są idealne ale po 4500 euro czyli około 18 tys i szkopy nic nie chcą zejść z ceny. trzeci jest za 3600 kolor jasny groszek około 1990 rok na szerokich kołach z tyłu 26.1-30 tak jak w kombajnie a przód tez ma szerszy. opony w miarę ciśnienie tez byłem jak był 20 stopniowy mróz no i jakoś zapalił. co zauważyłem to gałki od biegów miały straszne luzy, podnośnik coś opuszczał, 1000 obroty przekaźnika się nie włączały i był mały przeciek miedzy głowicami niby uszczelka tylko. Niemiec nic nie chciał zejść z ceny.
Sorry za błędy ale si spieszyłem