Odp: turbo doladowanie
ale ty je podłączyłeś z zaworu filtra
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ale ty je podłączyłeś z zaworu filtra
ale ty je podłączyłeś z zaworu filtra
Na zawór filtra jest podłączony rura odpadówa z turbiny.
Smarowanie turbiny jest podłączony za pomocą węża z przodu silnika, gdzie był czujnik ciśnienia dla oleju silnikowego.
Mam nadzieję, że napisał to dobrze,google często mówi bzdury.:hmmm: :stu:
to nie jest ifa tylko leyland z kombajnu bizon, to tak jak jajecznica bez boczku tylko z rybą też da się zjeść ale to nie to
poulm ten 303 jest Twój? wspaniały.
Wiem, że to Leyland. Lubię, jak jest zamontowany.
Niestety, ZT303 nie jest mój. Znam go, to moja inspiracja.
poulm uturbiłeś ( zamontowałeś turbo) IFA a zachwycasz się leylandem podziwiam twoje dzieło ale nie pisz że leyland ci się śni po nocach....
Panowie czy to nie jest traktor naszego kolegi Jurka4 co kiedys była bardzo ozywiona dyskusja na temat leylandem i wyższości jego na ifa pamiętacie ta dyskusje
poulm uturbiłeś ( zamontowałeś turbo) IFA a zachwycasz się leylandem podziwiam twoje dzieło ale nie pisz że leyland ci się śni po nocach....
Przepraszam, I napisał to źle. Chciałem powiedzieć, że ten silnik Leyland dla mnie bardzo ciekawe. Dla nas, te silniki wcale nie są używane. Nie uruchomić tutaj lub kombajny Bizon.
Silniki Ifa są dobre, nie mam nic przeciwko nim.
Jestem zainteresowany sześciocylindrowe silniki w ZT323 i ZT423.
w ZT403 a ZT423
http://www.youtube.com/watch?v=DGoGLbuux9Y
to chyba chyba ma turbo
I na pewno ma kierowce bez wyobraźni
dzisiaj uturbiłem swego w poniedziałek podłącze smarowanie turbiny tylko zastanawiam się czy mogę to zrobić z magistrali olejowej i podłączyć rury z turbiny na kolektor i z filtra na kolektor i rozwiązać sprawę tłumika albo zwykła rura do góry
smarowanie musisz zrobić z magistrali olejowej (raczej oddzielnego systemu smarowania z własną pompą, chłodniczką i zbiornikiem nie będziesz tworzyć), natomiast nie rób tego z tej magistrali która smaruje sprężarkę i pompę wtryskową (tam jest dawkowane pulsacyjnie w małych ilościach co obrót wału) bo zniszczysz turbosprężarkę po 10mth. Polecam ten otwór magistrali z przodu silnika mniej więcej pod alternatorem. Jest tam taki korek i jest to wyjście z głównej magistrali. Ja po radach ojca PiotraK zamontowałem w tym otworze oddzielny czujnik ciśnienia od C-330 na wszelki wypadek
jej widzę ze po tej zimie może drastycznie wzrosnąć ilość forszajów z turbem
Ja też się zastanawiam nad u turbieniem mojej, a właściwie dziadkowej 300 stoi i niszczeje odpaliłem ją z tydzień temu od tak odpalił nie gorzej od 323 generalnie wymaga włożenia trochę pracy i pieniędzy by wyglądał przyzwoicie i no i jak go zrobię to do lansu a nie pracy w polu ( no może sporadycznie)
tez myślałem o tym przednim otworze, tylko gorzej z powrotem oleju chyba ze dam powrót tam gdzie pompa wtryskowa ma powrót ponieważ moja nie ma centralnego smarowania.
dario skąd wziąłeś to foto węgierskiego pomysłu?
jak te turbo takie modne się zrobiło to o ile KM przybyło ,ja poczekam na efekt kumpla ma wkładać szóstkę andrychowską od autosana ja mam chęć na szóstkę ale IFY tą powietrzną ale ciężko odszukać taką
Kiedyś znalazłem wątek na forum węgierskim o uturbianiu IFY, ale teraz mam kłopot ze znalezieniem go. Strona to www.tvn.hu ale dalej ciężko znaleźć.
Coś jest pokopane ale tutaj to jest tylko musisz cały wątek przeglądnąć http://trucktrialfans.atw.hu/phpBB3/vie … ;start=500
jak te turbo takie modne się zrobiło to o ile KM przybyło ,ja poczekam na efekt kumpla ma wkładać szóstkę andrychowską od autosana ja mam chęć na szóstkę ale IFY tą powietrzną ale ciężko odszukać taką
ja też gdybym miał coś zmieniać to na taka
Scorpion to szukam teraz razy dwa
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo