Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
widze że ty masz MTz 52 daje to rade czy słabe jak pajecze siki ?? wypowiedz sie c o tym MTz ciągniesz jaki pług itp
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
widze że ty masz MTz 52 daje to rade czy słabe jak pajecze siki ?? wypowiedz sie c o tym MTz ciągniesz jaki pług itp
MTZ 50 czy 52 ten jest z napędem mają 70 koni ,a 50 i 52 to model a nie moc ciągnika. I powinny mieć te konie bo zawsze były silniejsze od polskiej c 360. A MTZ 80 i82 mają 80 koni .
ten model co mam na oku to jest Belarus 572
i ma silnik D 242
Wojtas na moich piaskach ciągnę czwórkę obrotową Krone i idzie z przyzwoitą prędkością,w żniwa ciągnie dwie przyczepy od stara d-50 na podwójnych bokach pełne pszenżyta i też daje sobie rade.A ten Belarus 572 to ma silnik z wlewem oleju po lewej stronie i z świecami żarowymi na każdy cylinder? Bo jeśli ma głowicę z świecą płomieniową to myślę że ma silnik 80 konny bo widziałem takie wersje sprowadzone z Hiszpanii.
Witam. Czy wie może ktoś jak ustawić zapłon w MTZ- cie 82 bez doładowania. Idea ustawiania jest mi znana czyli blokować kołkiem koło zamachowe i kapilara na pierwszą sekcję pompy. Chodzi mi jak ten zapłon przestawić. Bo pompa ma niesymetryczny wielowypust który wchodzi w piastę napędzającego koła zębatego. I tu nic nie da się regulować. Natomiast z drugiej strony koła widoczne są (po odkręceniu dekielka) dwie śruby które przykręcone są do koła zębatego i trzymają piastę z wielowypustem. Ale tam nie ma tzw. otworów łezkowych tylko takie zwykłe. Przecież przestawienie o jeden otwór to zdecydowanie za dużo. Zatem jak to zrobić?
Początek wtrysku ustawia się własnie po odkręceniu dekielka . Tam różne możliwości przykręcenia tych śrób, jak rozkręcisz i umyjesz to będziesz widział wszystkie możliwosci. Można precyzyjnie ustawić zapłon.
Panowie czy za przeproszeniem ruscy inżynierowie muszą być aż tak bardzo głupi. Jak oni rozwiązali problem ustawienia zapłonu w tym modelu, przecież to jest porażka. Jak ustawiam w te otwory na tym pseudo sprzęgle to albo jest za późny albo za wczesny. I niestety nie ma takiej kombinacji żeby był w sam raz. Mam w związku z tym pytaniem czy ktoś to może przerabiał. Chodzi mi o rozpiłowanie tych otworów tak aby powstały tzw. fasolki wtedy problem z ustawieniem zapłonu odszedł by w niepamięć. Bo inaczej nic z tego nie będzie.
Przysłowie sie sprawdza, że ruski sprzęt jest odporny na wiedzę i trudny na zaje*****.
Rolnik a nie pomyślałeś że ruski zrobił to dobrze tylko jakiś mądry polak namieszał. Obracałeś to niby sprzęgiełko o 180 stopni i sprawdzałeś czy nie jest lepiej bo jak znam życie to na pewno nie a na Rosjan narzekasz.
Tego sprzęgła nie da się obrócić bowiem posiada ono wewnątrz niesymetrycznie nacięte frezy które współpracują z wałkiem pompy. Niestety ruscy to debile.
To skoro oni są debilami produkując traktor to kim ty jesteś skoro nie potrafisz kontu wtrysku ustawić !!! ps. zapłon to się w benzyniaku ustawia .
Tego sprzęgła nie da się obrócić bowiem posiada ono wewnątrz niesymetrycznie nacięte frezy które współpracują z wałkiem pompy. Niestety ruscy to debile.
No kolego to się wpakowałeś ! Ja miałem to samo ! też za hole... nie dawało sie tej pompy ustawić na tych pierniczonych otworach ! Ojciec kombinował przynajmniej dwa dni z tymi otworami !! W końcu ustawił jakoś na tych otworkach i do tej pory chodzi . A powiedz czy znasz się trochę na majsterkowaniu i znasz schemat działania silnika , jak nie to weś lepiej mechanika :hmmm:
ps. nie obrażaj naszych wschodnich braci Słowian ! bo ciągnik ma parę niedociągnięć ale zapier... w polu jak szalony
Jak już kolega Koseś jest tak bardzo uszczypliwy to po pierwsze nie piszemy kontu tylko konta i nie przez "on" tylko przez ą. Tak więc proszę się przeprosić ze słownikiem ortograficznym.
A co do zapłonu to tak moja wina ale wszyscy wiedza że chodzi mi o ustawienie początku wtrysku czyli tzw PW.
Potrafię ustawić tylko że fizycznie jest to niemożliwe. Oni ustawili ale kto powiedział, że dobrze to było zrobione. Ma ktoś jakieś sugestie czy tylko głupie docinki.
Do Sebastian budowę tak prostego silnika mam w jednym paluszku. A ustawianie zapłonu to dla mnie codzienność. Oczywiście, że można ustawić bo ustawiłem ale nie tak jak należy tzn. albo za wczesny albo za późny.
Parę niedociągnięć dobre. Parę rzeczy to jest tam zrobione dobrze. Układ przeniesienia napędu na przód, układ hydrauliki to jedna wielka porażka.
Kolego Rolnik nie jestem uszczypliwy i nie są to głupie docinki w przeciwieństwie do ciebie ! Skoro producent nie przewidział regulacji to jej nie potrzeba i jeśli nie możesz poprawnie ustawić pompy na znaki i rurkę kapilarną to być może masz skręcony wałek w pompie lub od strony napędu .
Rolnik wiesz co nie rozumie Cię po co kupiłeś i trzymasz tego MTZ skoro to taka niedoróbka?? A może konstruktor tej maszyny był bardziej inteligentny od Ciebie i pewnie byś zamiast docinek otrzymał jakąś pomoc gdyby nie te obraźliwe słowa w kierunku Rosjan i tej nieszczęsnej maszyny w Twoich rękach.
Do Sebastian budowę tak prostego silnika mam w jednym paluszku. A ustawianie zapłonu to dla mnie codzienność. Oczywiście, że można ustawić bo ustawiłem ale nie tak jak należy tzn. albo za wczesny albo za późny.
Parę niedociągnięć dobre. Parę rzeczy to jest tam zrobione dobrze. Układ przeniesienia napędu na przód, układ hydrauliki to jedna wielka porażka.
Spokojnie nerwy to w konserwy . Jak taki zły to po co go kupiłeś specu Jak będziesz wszystkim dogryzał to na pewno ktoś pomoże ?
To nie jest mój ciągnik, tylko znajomego. A stoi u mnie bo go naprawiam. Nie chciałbym nigdy takiego ciągnika. Fajnie usłyszeć od Kolegi Koseś, że producent nie przewidział regulacji początku wtrysku. Będzie to prawdopodobnie pierwszy silnik bez takiej regulacji.
Ja tylko zadałem pytanie czy komuś udało się wyregulować PW tak jak należy. I proszę o odpowiedź. Wszyscy tu się obrażają jak mówię, że mtz pod względem rozwiązań konstrukcyjnych jest do niczego. Nie ma się co kłócić bo tak jest.
Pomoże ktoś jednym czy dwoma zdaniami czy kłótni będzie cd.
hmm z ciekawości poszukałem w google i nawet tam nie wiedza jak to ustawic czyli jestesmy 100lat za murzynami .... znowu pare innych opini znalazłem że wsadza się pompę i ma chodzic inaczej jej nie włoży a lekkie poprawki ustawienia PW mozna dokonac poprzez popuszczenie śrub mocujących pompe do bloku i przesunięcie pompy w jedną lub drugą ... jaka prawda tego to nie wiem
tak z ciekawości po co żeś wyciągał pompę ?? i może wiesz jak się zwiększa dawkę paliwa bo kumpel sie głowi i nie wiemy po co są tam 2 śrubki
Widzę, że kolega Wojtas poważnie podchodzi do sprawy. Oczywiście można wsadzić pompę bo tam są niesymetrycznie wykonane frezy, ale co z tego jak PW będzie niewłaściwy. A na śrubach mocujących pompę to nić praktycznie się nie ustawi bo tam nie ma luzu, więc odpada. Tylko na sprzęgle ale tam tylko da się to robić skokowo i też nie wychodzi jak należy. Pompa była zawieziona do naprawy, a wtryskiwacze sam wyregulowałem na próbniku. Ciągnik bardzo ciężko zapalał. Stwierdziłem, że układ zasilania załatwiła woda, która nie była spuszczana z odstojnika. Iglice wtryskiwaczów zardzywiały, co do sekcji tłoczących nie wypowiadam się ale podejrzewam, że też były już zużyte. Nie rozkręcałem tej pompy ale dawkę można zwiększyć albo na listwie albo na każdej sekcji osobno obracają nieco tłoczki w odpowiednią stronę.
rolnik jak możesz to pstryknij fotkę tego i pokaż jak to wygląda bo na oczy tego nie widziałem ...
A na śrubach mocujących pompę to nić praktycznie się nie ustawi bo tam nie ma luzu, więc odpada. Jak nie ma luzu to można go zrobić .
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo