Odp: Tani dostawczak, jaki?
Do busa muszą być C ,jutro ci podam symbole jakie mam 208
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Tani dostawczak, jaki?
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Do busa muszą być C ,jutro ci podam symbole jakie mam 208
Nie muszą być koniecznie. Zależy ile wozisz. Ja mam w t4 C ale dlatego że kupiłem okazyjnie (4szt z felgami za 250zł) kuzyn ma w t4 z przodu normalne a z tyłu C. Na oponie masz napisane ile możesz naładować na nią.
to tam że na oponach pisze to wiem w szkole miałem dosyc o tym wyłożone .. ale najbardziej mi chodzi o to jak jest w praktyce ?? czyli zakładam zwykłe kapcie od osobówki lece na przeglad (bo muszę ) i czy to na zwykłych kapciach przejdzie ?? i czy jak złapią miśki to czy nie zwracaja uwagi na to w busach ?? No wiecie pierwszy raz w domu bus stoi i lepiej wszystko wiedziec ....
To chyba nie ma znaczenia na przeglądzie. Tzn ja nigdy nawet nie byłem o to zapytany.
Każdy model samochodu ma w homologacji wpisane dopuszczalne rozmiary i nośność opon i niestety do MB w oryginale idą 205/80R14C. Tym bardziej, że do osobówki takich rozmiarów nie robią. Na przeglądzie wszystko może przejść, gliniarz nie każdy zna się na oponach, ale w przypadku jakiejś buby robi się problem.
Marekpe jechałem za fordem transitem i ku mojemu zdziwieniu miał on tylną oś wleczoną ,a nie napędową. A ja zawsze myślałem że transity są tylko tylnonapędowe. Czy też spotkałeś się z takim typem?
wojtas kompletnie nie rozumiem twojego podejścia do tematu bo chcesz założyć zwykłe opony do busa i tylko cie interesuje czy przejdzie przegląd i czy policja będzie się czepiać i teraz dochodzimy do sedna sprawy czyli kupiłeś busa żeby wozić nim powietrze czy ładunek bo jak powietrze to możesz założyć zwykłe opony ale jak chcesz wozić ładunek to one wystrzelą i stracisz życie więc jesteś samobójcą czy po prostu lubisz jeździć pustym busem.
Marekpe jechałem za fordem transitem i ku mojemu zdziwieniu miał on tylną oś wleczoną ,a nie napędową. A ja zawsze myślałem że transity są tylko tylnonapędowe. Czy też spotkałeś się z takim typem?
Te stare wszystkie były z napędem na tył, ale teraz szatan wszędzie wpycha swoje łapska i są już transity tylko z przednim napędem,ttylko z tylnym napędem i są 4x4
szatan
Dlaczego od razu szatan ?
Niektórym potrzebny samochód z niską podłogą do wożenia towaru po miastach, gdzie drogi są zimą odśnieżane (nie dotyczy Polski). Takie autko ma wygodniejszą skrzynię ładunkową do tego powinno być ekonomiczniejsze od tylno-napędowca. Konkurencja miała to i Ford musiał coś zrobić z fantem posiadania przestarzałego Transita.
Dlaczego od razu szatan ?
Kiedyś dyrektor BMW powiedział, że napęd na przód to wymysł szatana.
Dyrektor takiej firmy jak BMW nie jest dla mnie autorytetem
Oj dla mnie jest,poszaleć BMW to sama przyjemność.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Tani dostawczak, jaki?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo