Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
Mam MTZ Białoruś JUMZ. Obie pompy mam z przodu silnika po lewej stronie <koło pompy wody> napędzane jednym wałkiem
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam MTZ Białoruś JUMZ. Obie pompy mam z przodu silnika po lewej stronie <koło pompy wody> napędzane jednym wałkiem
dobra pytanie z innej beczki MAm prośbę do kogoś co posiada wspomaganie na orbitrol w MTZ ... jaki jest długi siłownik od wspomagania ?? może ktoś go zmieżyc ?? bo mój wydaje mi się przy krótki ... bo w jedna stronę skręca jak C 330 a w druga ma duzo słabszy skręt ... siłownik jest przyczepiony do srodkowego otworu
i Drugie pytanie ... jak wylac olej ze wspomagania ?? no chciał bym nowy zalac ??
Drugie pytanie ... jak wylac olej ze wspomagania ?? no chciał bym nowy zalac ??
A masz tako pionową kolumnę z olejem ? Czy już nie ?
Wojtas to mas zprawidłowo u mnie też tak jest środkowy otwór
ta kolumna jest ale pełni rolę zbiornika oleju ... reszte spełnia orbitrol i siłownik
Takie pytanie MA ktoś siłowniki wspomagające podnoszenie w MTZ cie ??
Raczej nic z tego za dużo pracy i kosztów musiałbyś zmienić całe mocowanie górne ramion tak jak mają te z hydrauliką BOSCHa
Możesz jeszcze zmienic na siłownik od 1025 on ma 4500 kg. podnosi z tego co pamietam jest tam siłownik 140 mm a ruski maja 100 mm
no tak zawiesia to nie problem .. tylko pytanie jakie siłowniki średnica itp ... bo nigdzie tego znaleźc nie mogę
W nowych MTZ jest siłownik 110; daje to ok. 20 proc. większą powierzchnię tłoka, a więc i siłę udźwigu. Można jeszcze bardzo delikatnie podnieść ciśnienie w układzie.
witam a mianowicie mam taki problem jadąc sobie wczoraj po polu nagle zaczął mi przerywać myślałem że to koniec paliwa ale nie w bakach jest ale w wężykach jest też powietrze próbowałem go odpowietrzyć ale ni cholery łapie gdzieś powietrze chyba w pompie bo powietrze wychodzi z tej rurki co wychodzi z pompy z powrotem na zasilającą no i jeszcze nie podaje paliwa na ostatnią sekcje czy to jest wina zapowietrzenia czy pompy że nie daje na sekcje i czy pójdzie coś z tym zrobić czy pompę do pompiarza trza będzie
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i szczelności wszystkich przewodów.
pytanie takie ... masz oryginalną pompkę zasilającą tą ręczna ??
chodzi mi o to coś http://allegro.pl/pompa-pompka-reczna-p … 27181.html ??
ona oryginalnie jest z takim grubym tłoczyskiem ... i odpowietrzając odpowietrzasz na 100% dobrze ?? (jesteś tego pewien )
ale wracając do tej pompki miałem cos podobnego jadąc pewnego razu wszystko grało a tu nagle pyr pyr pyr i zdechł .. (szok) ale nic odpowietrzyłem .. i sru chodzi ładnie pocodził na pusto chwile gra .. no to jazda jedziemy dalej po jakichś 500m znowu to samo (za każdym razem pompkę dokręcałem do końca by paliwo nie ciekło z niej ... a po którymś razie (wkór*****) nie dkręciłem jej i zaczoł chodzic .. wine ponosiła u mnie akurat ta pompka po wkreceniu polskiej pompki wszystko chodzi jak należy ... ( ta oryginalna gdzieś na uszczelniaczu powietrze ssała ....
W MTZ-cie na tłoczku ręcznej pompki zasilającej jest oring jako uszczelnienie.
Jeśli jest już trochę zmęczony życiem to jak masz mniej niż połowę paliwa w zbiornikach łatwiej ma pompa zasilająca pociągnąć powietrze przez pompkę ręczną niż paliwo ze zbiornika. W rusku pompka ręczna musi być tak szczelna że jak pompujesz ręcznie paliwo, paliwo nie może Ci lecieć górą pompki ręcznej na ręce.Pompka jest rozbieralna i jakiś oring musisz dopasować.
aha mam nową pompkę zasilającą wstawię ją i sprawdzę a co mówicie na to że ostatnia sekcja nie daje a no i przewody wszystkie nowe
może byc do tego stopnia zapowietrzona ... chodź wątpię ...
ale pierw spróbuj z ta pomką i się dopiero okaże
pompka wymieniona i odpowietrzylem jednak ta stara ciagla powietrze ale ciagnik i tak nie chodzi bo nie daje na wtrysk wiec wyciaglem pompe odkrecilem te okienko i co sie okazalo ze jedna sekcia nie chodzi nie wiem co sie tam stalo jutro jedzie do doktora
Pewnie się zatarła od nadmiaru oleju albo powietrza.
michu tylko nie daj się w HU** zrobić i naciągnąć na wymianę wszystkich 4 sekcji .. w ruskich są sekcje długiego żywotu tj. wyciąga się tłoczek z sekcji obraca o 180stopni i wkłada z powrotem
bo to jest tak sekcja zaciera się lub przestaje dawkować paliwo bo się wyciera z jednej strony ( z tej co jest ten rowek od podawania paliwa) a ruskie wpadli na pomysł by na tych tłoczkach naciąć 2 takie rowki przez co jak zdycha pompa to nie trzeba od razu kupować sekcji wystarczy obrócić tłoczek i wszystko powinno wrócić do normy
Co do siłowników to mam złożone dwa od pochyłu masztu od wózka widłowego tzw bułgara. To są siłowniki dwustronne a u mnie działają jako jednostronne (w siłowniku manszety założone są w jednym kierunku)wspomagają tylko podnoszenie .Górne otwory olejowe podłączone są pod wolny spływ na zbiornik oleju tak ze gdy coś puszczą manszety to ma gdzie spłynąć i nie ma problemów że tłoczysko chodzi na sucho w górnej tulei.Założyłem siłowniki nie dlatego że rusek miał problem podnieś pług (mam założony wzmocniony siłownik) tylko dlatego że pękł mi wąs za który oryginalny siłownik podnosi ramiona (na wałku z frezami).Nie bardzo wiem jak wstawić zdjęcie na forum wiec spróbuje wysłać Ci na mail.
To lepiej nie ? No jeszcze myślałem nad U 4514 ale ceny się nieźle trzymają :uuuu: Tak po głębszym zastanowieniu to emti nie taki zły no i się do niego przywiązałem jednak tyle lat razem prawie jak członek rodziny
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo