Ale nie możecie odkręcić tych nakrętek wtryskiwaczy, czy nakrętki odkręciliście i nie możecie wyjąć wtryskiwaczy z głowicy?
8VD ma dokładnie takie same wtryskiwacze. Są ich dwa rodzaje, stary typ i nowy typ. Różnią się o-ringiem i wysokością gwintu w głowicy i na nakrętce wtryskiwacza. W 6VD jeszcze jest jeden, dokładnie taki sam jak w 4VD - bez nakrętki mocującej.
Jak wtryskiwacze nie mają o-ringów zabezpieczających, to niestety często są problemy z ich wyjęciem. Nakrętkę trzeba odkręcić wszelkimi możliwymi sposobami - Coca cola, odrdzewiacze, palnik, dobry klucz, długa breszka i cokolwiek co się może przy tym przydać. Dobry jest też taki specjalny olej do obróbki metalu (można dostać go w sprayu). Przy odkręcaniu można też popukiwać ciężkim młotkiem od góry we wtryskiwacz - to też nieraz pomaga. Czasami niestety jednak nic nie pomaga i niestety głowica nadaje się wtedy na złom. Jak już nakrętka się odkręci, to wtedy jakaś sprytna, długa i mocna dźwignia, tak jak pisał ojanusz i wtryskiwacz powinien elegancko wyjść. Można też spróbować wybić wtryskiwacz od dołu, ale wtedy od razu niszczy się rozpylacz.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.