Odp: turbo doladowanie
a może trzeba zrobić inną przejściówkę z kolektora do turbiny zeby przy turbinie się schodziła i wtedy było by większe ciśnienie wydmuchiwanych spalin do turbiny i takim czymś turbo by może mocniej ładowało
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a może trzeba zrobić inną przejściówkę z kolektora do turbiny zeby przy turbinie się schodziła i wtedy było by większe ciśnienie wydmuchiwanych spalin do turbiny i takim czymś turbo by może mocniej ładowało
bede prubowal przes firme która zajmuje się dopasowywaniem turbiny do silnika ,a co z tego wyjdzie to dam znać,ale wydaje mi się że można by gdzieś tak od 8 litrów silnika jakaś cięrzarówka
zgadzam się z tobą tak będę chciał zrobić nowy kolektor do tej turbiny co narazie mam , bo wtym kolektorze jest zbyt duża dziura
bede dopero wieczorem narazie
no właśnie i to może być powodem małego doładowywania silnika ponieważ spaliny mają za małą prędkość przy wlocie do turbiny
na turbinie zetora nic więcej nie wyciśnie się, ona już pracuje na max. wydatku
To ile bar powinno doładowywać Turbo ???
bezpieczne dla silnika normalnego jest doładowanie 0.7 -0.9 bara dla bardziej hardcorowych ludzi powiem że i wytrzymują 1.2 bara ale znacznie krócej ... dodam że chodzi mi o silniki wogóle nie przezbrojone (wzmocnione) do wyższego doładowania jest zalecane natrysk oleju na denko tłoka od spodu ...
ostatnio gadałem z kolesiem specjalizującym się w silnikach diesla z firmy volva i mówi że bez obaw i bez żadnych specjalnych cudów silniki doładowanie żedu 0.7 bara wytrzymują i mnie zapewnił że jeżeli silnik chodzi i nie wydaje dziwnych odgłosów to turob przezyje i to długo .. chodź jeżeli wstawimy turbinę do trupa to wiadomo nie pomoże woda z wisły jak on obwisły ...
czyli trzeba coś zrobić żeby zwiększyć doładowanie turbiny z zetora jedyny sposób to chyba tylko jakoś zwiększyć prędkość wylotową spalin i wtedy zwiększyło by się ciśnienie żeby minimum było 0.4/0.5 bara a max 0.8./0.9 bara tak jak pisze wojtas jeżeli źle rozumuję to mnie poprawcie
rm przy pompie coś robiłeś czy zostawiłeś oryginalne ustawienia?
Z tego co pisał na youtube miał ją u PiotraK. Czyli chyba standard gdzieś pomiędzy 100 a 125KM
Panowie a jak by się sprawował kompresor taki jak mają mercedesy zamiast turbiny .
tzn jaki kompresor ???
Robert założył przyspieszacz z ciężarówki i przyblokował jedno wejście na turbinę tak aby spaliny wchodziły przez jedną komorę do turbiny.
a co ma przyśpieszać do przyblokowania ????
Tu jest porównanie kompresora do turbo
http://www.technikajazdy.info/quiz-moto … kompresor/
koseś myślałem własnie o sprężarce ... ale kurde one są drogie w poruwnaniu do turbin ... chodź kompresor był by łatwiejszy i szybszy do zamontowania
Ale podnosi moc od niskich obrotów i na szrotach można zawsze coś znaleźć .
Koseś Ty jesteś dobrym fachowcem i różne rzeczy robiłeś już w swoim życiu powiedz czym można zwiększyć obroty turbiny ???
Wszystko się da tylko po co? turbiny pracują od 100tyś obr. do nawet 300tyś obr .ale to nie znaczy więcej powietrza wtłoczy do cylindra .Aby turbina się szybciej kręciła to trzeba zwiększyć prędkość a zarazem ciśnienie spalin po przez odpowiednio wyprofilowany kolektor wydechowy ale wtedy turbina będzie bardziej dusiła silnik i cały myk polega na dobraniu takiej turbiny aby duszenie silnika było opłacalne do maksymalnego przyrostu mocy .Jeśli zwiększymy moc i obroty turbiny po stronie spalin to jeszcze trzeba pamiętać żeby umożliwić drugiej stronie turbiny zassać odpowiednią ilość powietrza ,czyli odpowiednie rury zasilające i filtr o możliwie małym oporze i dużej wydajności .
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo