Odp: 1 atm zamiast 3atm
sam jeste ciekaw i jak skonczysz to żeczywiscie obowiązkowe zdjęcia pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » 1 atm zamiast 3atm
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
sam jeste ciekaw i jak skonczysz to żeczywiscie obowiązkowe zdjęcia pozdrawiam
to tylko 20t a on 30 pociągnie
Po równym będzie jako tako ciągnął, ale pod górki katastrofa. Popracuj nad skrzynią, żeby biegi wchodziły lekko, bo nawajchujesz się, aż cię ręka nie raz zaboli.
trzeba założyć turbo będzie mniej wajchowania
Może jeszcze zająca i żółwia zreanimuj, bo znając życie, to mogą one ledwo dychać....
A mnie interesuje kwestia rejestracji ? czy to się w ogóle da zarejestrować i czy sam wózek też podlega rejestracji ?
no nie ma czegoś takiego jak wózek do na czepy. Chyba to trzeba spiąć na zawsze razem.
To się rejestruje jako normalną przyczepę, robisz badania techniczne i płacisz oc. W wózkach produkowanych przez wielton jest nawet miejsce na tablice rejestracyjną.
tutaj jest aukcja firmy MEGA http://moto.allegro.pl/przyczepa-rolnic … 96480.html
Wypadałoby zadzwonić do firmy i zapytać co dokładnie znaczy "Po sprzęgnięciu zestawu, naczepa samochodowa służy jako wieloosiowa przyczepa rolnicza - bez konieczności dostosowania."
Lub podjechać do jakiegoś znajomego diagnosty i zapytać
witam
Wymieniłem olej w silniku(wlane ok. 22l) oraz filtr oleju zakupiony u PiotraK
Gdy zapalam ciśnienie na wskaźniku wzrasta prawie do końca zielonej skali po czym spada (jest trochę powyżej zielonego)
Przed wymianą na zimnym silniku wskazówka wskazywała max
Wiem ze podobny problem miał Fenol
Panowie jak rozwiązać ten problem
Czekam na konkretne informacje
Pozdrawiam
U mnie w kombajnie tak miałem. Zapalam, gaz do dechy - ciśnienie na 3 atm, na małe obroty to wskazówka na 2 atm, a jak znowu dawałem gaz to się nie ruszała.... przyczyna za mało oleju było. Dolej do 25 co najmniej
dolałem 2l i od razu jest tak jak powinno być
leci +
dzięki
Witam wszystkich.
Mam pytanie. Czy ktoś orientuje się jaka jest książkowa wartość ciśnienia oleju w zt 323 i przy jakich obrotach silnika jest podawana.
Pozdrawiam
Mam takie pytanko jak się zabrać do wyjęcia gniazda pod kulkę zaworu ciśnieniowego w obudowie filtra oleju? Robił to ktoś samodzielnie bo czytając inne wątki dotyczące tego tematu to nie znalazłem odp na moje pytanie? To gniazdo jest po prostu wciśnięte? Czy jakby wkręcić w to gwintownik dało by radę wyciągnąć?
A i jeszcze jedno czy tulejka u góry bąka powinna stać w miejscu w pokrywie czy na trzpieniu bąka?
wyjąć się da samemu bez problemu. Pomoże Ci w tym kołek rozporowy (tylko cały ze stali)
No ale włożyć to gorzej. Trzeba podgrzać obudowę filtra i potem wcisnąć gniazdo.
Generalnie robiłem to sam z takim skutkiem że pewnego dnia na podwórku wypadło i cisnienie znikło. Ale w porę sie zorientowałem.
Więc odradzam.
I radzę zapakować filtr, swój własny tyłek i pojechać do PiotraK masz raptem 50 km.
Chyba na trzpieniu ,później sprawdzę dokładniej.
tak jak Tomek piszesz....
Mam takie pytanko jak się zabrać do wyjęcia gniazda pod kulkę zaworu ciśnieniowego w obudowie filtra oleju?
Nie prościej odkręcić obudowę filtra? Ja już ściągalem misę bo wpadła mi kulka.
Mam rozbebeszony silnik bo woda poszła w olej (ale to inny wątek), no i ciśnienie przed awarią było mało zadowalające 1 atm No i właśnie rozbieram wszystko żeby wyczyścić i podnieść ciśnienie. Co do gniazda to wygląda jakby przy jego wkładaniu zostało wyszczerbione (nie wiem może przyczyna jest inna), wykręciłem też pompę która kręci się bardzo swobodnie co raczej jest niewskazane
Piotr bez zdejmowania obudowy nie ma o czym mówić...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » 1 atm zamiast 3atm
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo