Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
Nie podłączyliście masy z kabiny na ramę ciągnika.
<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie podłączyliście masy z kabiny na ramę ciągnika.
problem rozwiazany rozrusznik byl zle zlozony odwrotnie bedix byl zalozony
Panowie mam ciekawe spostrzeżenie na ciągniki Pronar a mianowicie miałem dziś okazję pożądnie obejrzeć ciągnik Pronar 1025 II na wyposażeniu Klima radio , skrzynia synchro (mało przełożeń) i REWERS hydraulkia bosch .
No więc spostrzeżenia moje na pierwszy rzut oka było takie leje się olej z pod głowicy . do okoła nie w jednym miejscu tak jak u mnie ... w sumie u mnie sie tylko poci .. w tamtym leje ...
turbinka ładnie wkręca silnik
most Carraro . skręt super
nie ma zbiornika oleju tak jak w naszych przed a raczej pod deską rozdzielczą , za to jest mała przystawka na skrzyni i do niej jest identyczna pompa jak w naszych ...
brak tego nieszczesnego rozdzielacza pod kabiną , a jest nad tylną prawa półośką rozdzielacz 3 sekcyjny na linki co za tym idzie hydraulika suchutka . Zamiast siłownika centralnie umieszczonego jak w starych sa 2 pionowe fi60 tłoczysko .
dodam że nasze stare kwadratowe kabiny sa bardziej przestronne niż ta montowana w Pronarze ...
Żeby nie było słotko . więc wniosek operatora ciągnika jest taki, że jak za te pieniądze co w Pronarze dał to szału nie ma ... do tego problemy z synchronizatorami w skrzyni ... co do oszczedności to luks .... pracuje w transporcie z beczką forszajową
Jak jest z rejestracją nowych MTZ ów? Sąsiad chciał takiego kupić. Dowiedział się, że silniki nie spełniają norm jakiegoś Euro i z rejestracją jest problem.
można rejstrowac w naszym pięknym kraju jedynie nowe ciągniki z minimum Euro 3 .. te starsze z euro 2 lub coś można rejstrowac ale nie w naszym kraju .. znaczy można ale nie jako nowe ... tylko że ni by ściągnełeś ciągnik już zarejstrowany za granicą i jesteś 2 włascicielem .. robią coś takiego ale za odpowiednią opłatą
Panowie pytanie a wiec tak silownik wymieniony na nowy nowy olej i nadal nie chce podnosic do konca czyli na maxa tylko jak sie rozdzielacz trzymie ze ma podnosic to wtedy idzie na maxa a jak sie pusci to opadnie do pewnego momentu gdzie szukac przyczyny:
- rozdzielacz?
-pompa?
-regulator silowy?
Stawiam na regulator siłowy u mnie też były z nimi problemy i z racji tego że wole pracować dzwigniami przy kierownicy w obydwu ruskach mam je wywalone, siłownik podłaczony bezpośrednio pod rozdzielacz przy kierownicy a cienka rurka co idzie z rozdzielacza pod kierownica do rozdzielacza siłowego podłączona do zbiornika na przelew, zasilanie z pompy na rozdzielacz siłowy zaślepione przy pompie i koniec różnych cyrków z samoczynnym opuszczaniem maszyn czy problemami z głębokością orki.Jeszcze możęsz sprawdzic dzwignię co idzie od ramion i steruje rozdzielaczem siłowym cze się nie rozkręciła i nie zrobiła za długa, albo sprubuj ją odłączyć od ramion i zobacz co się będzie działo
omiń wężem regulator i podłącz bezpośrednio siłownik .. zobaczysz . jak będzie wszystko ok . to masz sprawe załatwioną a jeśli będzie to samo to znaczy że rozdzielacz walnięty
Koledzy mam takie pytanie może błahe i dziwnie to zabrzmi ale co tam napiszę... A chodzi mi to czy w mtz-cie ze sportową kabiną podczas deszczu woda nie cieknie do kabiny obok deski rozdzielczej jak to ma miejsce np. w ciapku czy 60-tce. No bo przykładowo w 80-tce maska kończy się przy przedniej szybie i cała tablica z kierownicą ect. jest przykręcona do podłogi i tam jest raczej szczelnie. Acha i jak drzwi się dobrze zamykają są kompletne uszczelki itd to czy też jest szczelnie czy raczej są duże szpary? sorry za tyle pytań ale przed zakupem chcę się raczej wszystkiego dowiedzieć o tym radzieckim sprzęcie
Nie bądz taki drobiazgowy pomyśl bardziej przyszłościowo a jak już się ożenisz to uszczelki nie będą takie istotne.:beer::dance:
raczej nic nie bedzie ciekło jak kabina i resztga kompletna to jest ok a jak by było to oryginalne ogrzewanie koło siedzenia to w zime nie zmarzniesz )
do czego wystaje jakby śruba z korpusu na wysokości mocowania cięgła [śruby rzymskiej] między uszami jest lużna ? wie kto?
To jest uchwyt regulatora siłowego. Pod nią powinny być sprężynki i wtedy jest sztywna.
hmm a działa to komus ?? ja te całe ustrojstwo odłaczyłem w cholere .. zzastanawiam się ale pewnie po żniwach wyrzuce i wstawie kompletnie inny rozdzielacz i prawdopodobnie bedzie po problemie ... koszt około 600zł wyjdzie
U mnie działa bez zarzutu. Trzeba to tylko rozpracować. Mam ciągnik od 1986r. Rozdzielacz raz był uszczelniany, pompa jeszcze oryginał. Jak zadbasz to działa wdzięcznie.
u mnie to byłe niekompletne ktoś w niemczech to pokiełbasił ..
przednia prawa zwrotnica one są na sprężynach bo wydaje mi się jakby pracowała góra dół ma może ktoś skan jej z katalogu bo pewno będę musiał tam zajrzeć
jak nic się nie dzieje to nie musisz zaglądac . wymieniałem oringi bo mi olej z niej się pocił .. teraz spokój . tak one sa na spężynach ...
właśnie olej leci z prawej i nie wiem jak do tego się zabrać 20 km nim przyjechałem i nic się nie działo a jak postał na słońcu to zaczeło lecieć może przez to że koła były skierowane mocno w lewo no i teraz cieknie a to nie ciekawie wygląda
na to nie patrz .. chwile pocieknie i przestanie ... a rozebrac łatwo ... mogę podesłac skan jak chcesz
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo