Odp: Skrzynia Biegów
Dzięki plusik dla ciebie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzięki plusik dla ciebie
tylko się zastanów czy chcesz tą skrzynie za jakiś czas znowu otwierać bo te CX długo nie pożyją, no chyba że tylko ja mam takie niemiłe doświadczenie z tą firmą...
Każdy przyzwoity sprzedawca zaoferuje Ci kilku dostępnych na rynku producentów, a wyboru dokonuje kupujący. Strony internetowej firmy CX używam po to aby poznać wszystkie szczegóły dotyczące danego łożyska, a wyboru dokonuję po konsultacjach ze znajomym, który od wielu lat trudni się głównie łożyskami i elektrodami.
Aha no jeszcze zobaczę ale gościu z pszenna ma oryginalne ale używane to może się skusze
Małe pytanko co blokuje drążek do włączania wałka wom, nad deklem skrzyni biegów? Jest to śruba czy kołek?
Patrzyłem na to ale z przetłumaczenia tego elementu to wychodzi jakiś "garbowany kołek" czy coś takiego? Jest to element nr. 111
Witam .straciłem 4 bieg .parę razy wyskoczył i po biegu jak by pusta dziura po czwórce. reszta biegów ok.jakaś podpowiedz przed rozbieraniem góry skrzyni ?
zdejmij to co jest nad skrzynią tz wybierak. może coś zobaczysz przez dziurę......
zdejmij pokrywę ale wybierak i tak musisz ściągnąć .... możne się coś ułamało .. bo sam 4 bieg nie mógł zginąć ...
Obstawiam widełki choć wtedy nie było by też 3 a z koleji gdyby została na wybierakach to nie wiem czy wchodziły by inne biegi
witam szanownych kolegów .no wiem co z tą 4 zębatka bez ząbków i się porobiło? że bez rozciągania to wiem ale pytanko czy może od mostu rozciągać czy z przodu .proszę o podpowiedz.
bez odkręcenia sprzegła czyli rownież wyjęcia silnika nie wyciągniesz górnego wałka
a dolny wałek ? może jest jakiś sposób? nieśmiało zapytam?
kabina do góry koniecznie? muszę się dostać do dolnego wałka. może wystarczy odjechać tylnym mostem ? czytałem czytałem wszystkie posty ręce opadają roboty nie mało,pozdrawiam.
o ile dobrze pamiętam to aby wyjąć dolny walek to od mostu też
Wszystkie wałki po kolei.
proszę o podpowiedz jak sprawnie i szybko wyjechać z skrzynią biegów .może który z kolegów jest świeżo po tej operacji ? pozdrawiam.
no ja rozkręcałem calutki ciągnik łącznie z odkręcaniem ramy. DO dolnego wałka nie dostaniesz się bez odjazdu od mostu. kabinę niestety do góry, silnik precz i przy odrobinie szczęścia wyciągniesz skrzynie razem ze sprzęgłem. Żeby dostać się do dolnego wałka to wsio po kolei: sprzęgło i skrzynia pośrednia precz, pokrywa precz, poodkręcać stopy tzymiące górny wałek. Górny wałek wyciągasz. Odkręcasz atak i z nim też wyjazd. Wyciągasz tryby od napędu WOM (te co idą w jednej lini z dolnym wałkiem), odkręcasz nakrętkę z dolnego wałka i przez klocek drewniany (żeby osi nie spęczyć) wybijasz do tyłu oś dolnego wałka. Jak ją wyciągniesz możesz wyciągać do góry tryby....
Nie jest aż tak strasznie jak by wyglądało, ale troche się nakręcisz.... Powodzonka...
dzięki kolego za pomocne wskazówki .się bardzo mocno zastanawiam nad zmianą ciągnika .młodszy byłem to się roboty nie bałem jak na to popatrzę to dochodzę do wniosku że to nie smoka epoka.pozdrawiam.
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo