Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Dlaczego ciężko kręci? Co jest tym spowodowane?
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może być
Założyłem kiedyś takie coś do samochodu - zdechło po kilku dniach. Teraz do 512 będę zakładał takie coś http://allegro.pl/pompka-do-spuszczania … 09506.html Mam to w osobówce i robi piękną robotę w awaryjnych sytuacjach.
witam kilka miesięcy temu kupiłem e514 i mam taki problem; zaraz jak ją kupilem miałem problem z odpalaniem (trzeba było ją palić z 3 akumulatorów po 12v bo inaczej nie dało rady odpalić) na początku zacząłem od paliwa poprzedni właściciel totalny rzeźnik; silnik bez filtra paliwa bez ostoinika. Wykręciłem pompe wtryskową i wtryski, pompiarz zmienił jedną końcówkę oraz stwierdził że w pompie uszkodzone jest łożysko. Po regeneracji założyłem pompe; kombajn po 5 obrotach silnika zapalił. Lecz jak postoi kilka dni to po raz pierwszy jest problem żeby go zapalić potrzeba kilka obrotów silnika, jak raz sie go odpali to już później ładnie odpala. Wydawało mi się że schodzi z niego paliwo załozyłem zaworek zwrotny. Ciśnienie oleju na zegarze znacznie na zielonym polu, jak doda się gazu rośnie. Sprzedawca mówił że przed sezonem zakładane były pierścienie. Silnik chodzi w miarę równo z wlewu oleju trochę wydobywa się biały dymek, nie jestem w stanie stwierdzić faktycznego stanu silnika ( wiecie jak to jest Drzewo, które skrzypi, dłużej w lesie stoi) .Jak radzicie co robić? czy raczej nic nie ruszać?
z paleniem to zostaw albo wymień pompkę zasilającą .. koszt nie za wielki a pewno jest to przyczyna schodzenia ciśnienia z układu paliwowego ..
nie wiem czy to będzie wina pompki ponieważ jak pompuje przed zapaleniem to wydaj mi się że pompka jest dobra
To wydaje Ci się że jest dobra czy jest dobra bo to różnica . A pompowałeś tą ręczną pompką przed odpaleniem ?
Pompka jest dobra, pompowalem przed kazdym odpalaniem.
to może zapłon masz źle ustawiony ..
sprawdź zapłon - nie zaszkodzi.
Pompka kosztuje parę złotych ale myślę że warto ją wymienić tym bardziej że poprzedni właściciel to rzeźnik. Zaworek zwrotny pomoże troszkę ale nie koniecznie jeśli przewód ma dziurkę. U mnie dokładnie tak było. sprężarka nie pokazywała dziury bo sie pod ciśnieniem dziurka zakleszczała a w przewodzie panuje pod ciśnienie.
Możesz dla testu podłączyć go na wiadro z ropą stojące nad silnikiem ......
Robert, to że pompka ręczna dobrze pompuję ręczną jej częścią, to wcale nie oznacza, że ta pompka będzie dobrze pompować przy pracującym silniku, a zwłaszcza przy odpalaniu. Jeżeli masz pompę oryginalną to zaworki można łatwo zregenerować, jak masz inną to lepiej jest jest wymienić pompkę.
Ostatnio robiłem pompę, którą miało prędzej kilku pompiarzy w rękach i każdy zaklinał się, że pompa jest dobra. Jak się okazało, wytarty był jeden bolec od cięgna gazu wewnątrz pompy (wytarcie na 95%) i kompletnie uszkodzone 4 łożyska, a razem jest ich tam jeszcze raz tyle i większość z nich nigdy w pompach nie jest wymieniana, nie wspominając o tym, że one nawet nie są sprawdzane!
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Dlaczego ciężko kręci? Co jest tym spowodowane?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo