Odp: Problem z prędkością
Nawet częściej. Żebyś miał bliżej umówił bym spotkanie z kolegą Stasiem i za dwa duże Tyskie wiedział byś o tym kombajnie więcej niż inżynierowie z Singwitz
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Problem z prędkością
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nawet częściej. Żebyś miał bliżej umówił bym spotkanie z kolegą Stasiem i za dwa duże Tyskie wiedział byś o tym kombajnie więcej niż inżynierowie z Singwitz
a jakim powodem jest grzanie hydromotorów?????
brak chłodnicy oleju ... która powinna byc
W 516 są dwie sporę chłodnice oleju i ja tam nie zauważyłem żeby grzał się olej.
to jak sa chłodnice oleju to musi byc ok ... olej ma miec taką tmp jak ciecz chłodząca silnik .... czyli w okolicach 80 stp C .... jak ma więcej to jest coś nie tak a jeśli te granice to wszystko ok
a jakim powodem jest grzanie hydromotorów?????
U mnie jest jedna chłodnica od oleju w układzie hydraulicznym. A może masz zabrudzoną chłodnice, po czym stwierdzasz że silniki hydrostatyczne się grzeją, na wskaźniku za wysoka temperatura?
Marku :smiley:
Nie ma sprawy w niedługim czasie pojade do Kudowy to postaram sobie wygospodarować trochę czasu i wstąpić na rozmowe z Tobą i Staszkiem :beer::beer::beer:
U mnie 516 już za szybko drogą nie jedzie, dźwignie smarowałem, temperatura oleju jest ok więc po prostu pompa przy silniku może być słaba. Pytałem kiedyś w Tucholi gdzie regenerują hydraulikę czy zrobili by coś z tym to nie widzieli w tym problemu. A co do ceny to gościu mówił że wszystko uwarunkowane ile będzie do zrobienia. Robią tam dość dobrze i uczciwie więc problemu nie powinno być
Poszukaj, a najlepiej zadzwoń tutaj http://www.prochazka-hk.cz/katalog-zubo … pravene-vf Maja i robią prawie wszystko.
Jeśli chodzi o hydraulikę to Tuchola jest pod tym względem potentat w Polsce, coś tam jeszcze we Wrocławiu robili. Z tego co ja wiem to w Tucholi są co najmniej ze # firmy zajmujące sie regeneracją i produkcją układów hydraulicznych. Ode mnie jest tam 100 km więc jak co to to można jechać
Marku a co pisałeś wcześniej o Twoim znajomym Stasiu co tak się zna jak nikt inny na 516 to czy przypadkiem nie jest to ten sam co pracował u innego Twojego znajomego u którego 4 516 kosiły 40 hektarów przez 4 dni?
Marku a co pisałeś wcześniej o Twoim znajomym Stasiu co tak się zna jak nikt inny na 516 to czy przypadkiem nie jest to ten sam co pracował u innego Twojego znajomego u którego 4 516 kosiły 40 hektarów przez 4 dni?
Nigdy nie twierdziłem, że zna się jak nikt inny, po prostu pracował tą maszyną i wie, w przeciwieństwie ode mnie, jak to poustawiać żeby to pracowało. reszta się zgadza, z resztą jutro przyjeżdża na tę działkę NH i myślę, że jak przyjedzie do czternastej to po dwudziestej będzie fajrant i właśnie dlatego SPRAWNA E 516 ze wszystkimi szpejami, stołami i górą części zamiennych stoi po 1 zł/kg do zabrania.
Nie rozumiem tylko dlaczego sami nie dali rady tego w normalnym czasie skosić 516. Nie wiem co w nich jest awaryjnego jeśli ktoś się na nich zna...
Słuchajcie wczoraj wyjechałem pierwszy raz 517 w jeczmien jary i gdzieś sie zacina hydrostat masymalnie na asfaldzie jedzie 12km/godz. zawsze szedł do 18 km/godz. gdzie szukać przyczyny.
Jeszcze jedna sprawa od czego jest ten mały tłok na przedniej osi dochodzi do niego kabelek pamiętacie może
olej?
drążki przesmaruj jeszcze raz ale to pewnie już robiłeś. w moim jest podobnie. nie wiem może filtr w zbiorniku i tak jak Krzysiek pisze oleju mu dolej do maksa
Słuchajcie wczoraj wyjechałem pierwszy raz 517 w jeczmien jary i gdzieś sie zacina hydrostat masymalnie na asfaldzie jedzie 12km/godz. zawsze szedł do 18 km/godz. gdzie szukać przyczyny.
Jeszcze jedna sprawa od czego jest ten mały tłok na przedniej osi dochodzi do niego kabelek pamiętacie może
Sprawdź czy takie małe dźwigienki się ruszają na napędach przy maksymalnym ruchu dźwignią jazdy do przodu. Mały siłownik na osi to tłok od ręcznego.
spróbuj też może w kabinie przy tej dzwigni od hydrostatu troszkę naciągnąć cięgło od drugiego zakresu prędkości, tam jest chyba na klucz 13
Dzięki panowie za podpowiedzi olej ma na maksa możę sie zastal przez zimę
Witam wszystkich ...Mam problem z moim kombajnem fortschritt 516 ... Mianowicie z predkościa ktorej praktycznie nie ma na drodze . Wyczysciłem wszystkie dzwigienki .. wszystko drozne ruchome lekko chodzące i nadal wolno jezdzi . zauwazyłem tez ze lewy motor wcale nie pracuje . sprawny jest prawy i bardzo przy tym zrywny .. dolałem prawie na maxa oleju i dalej nic . mamy daleko pola i nie da sie tak wolno jechac 50 km na pole . masakra ..nie wiem czego sie juz czepic .. czy to wina tego nie działającego hydromotoru bo to do niego jest podłaczona dzwignia szybkiego biegu ..pomozcie co robic ... gdzie szukac przyczyny .rece opadaja . prosze pisac smsy oddzwonie ... z gory bardzo dziekuje ..
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Problem z prędkością
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo